Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Δημήτρης Καλαμπάκας στον “Κόσμο του Μπάσκετ”

"Nα ανταπεξέλθω στις προσδοκίες του προπονητή μου"
Ο φόργουορντ του ΠΑΟΚ, Δημήτρης Καλαμπάκας, μίλησε στην τηλεόραση της “4E” και την εκπομπή “O Κόσμος του Μπάσκετ” για την ανανέωση τους συμβολαίου του, την προετοιμασία της ομάδας του, τον αγώνα με την Γαλατά αλλά και για τον Κόρει Μαγκέτι.

Συνέντευξη στον Γιώργο Διπλοϊδη  (16/09/2011)

 1)  Είσαι ευχαριστημένος που έπεισες τον προπονητή σου με την προσπάθεια σου στην προετοιμασία να παραμείνεις στην ομάδα;
  
Σίγουρα είμαι ευχαριστημένος που ο κόουτς μου έδωσε την ευκαιρία να παραμείνω στην ομάδα. Επίσης νιώθω δικαιωμένος, καθώς οι προσπάθειες μου έπιασαν τόπο, από την άλλη πλευρά όμως τώρα ξεκινά το πιο δύσκολο μέρος, να καταφέρω να ανταπεξέλθω στις προσδοκίες του προπονητή μου.

2) Βλέπεις την ανανέωση του συμβολαίου σου σαν ευκαιρία να καθιερωθείς σιγά σιγά σε μια ομάδα που έχει πολύ καλό υλικό και θα παίζει στα προκριματικά της Ευρωλίγκα;

Η ομάδα φέτος έχει την δυνατότητα να παίξει στα προκριματικά της Ευρωλίγκα μετά την επιτυχημένη περσινή χρονιά. Για εμένα είναι ένα επιπλέον κίνητρο καθώς θα μου δοθεί η ευκαιρία να παίξω απέναντι σε πολύ δυνατές ομάδες όπως η Γαλατά.

3) Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου μέχρι στιγμής από την προετοιμασία και αν βρίσκεις κάποια διαφορά σε σχέση με άλλες;

Η προετοιμασία με τον κόουτς όπως και τις προηγούμενες δύο χρονιές που ήμουν στην ομάδα, είναι πολύ δυνατή. Ο κόουτς έχει σαν τακτική να δουλεύει τα “plays” κα το στυλ παιχνιδιού του στην προετοιμασία. Ώστε οι παίκτες του να το αφομοιώσουν όσο γίνεται πιο γρήγορα και να είναι έτοιμοι όταν αρχίσουν τα παιχνίδια. Η διαφορά για μένα είναι ότι μετά από δύο χρόνια με τον ίδιο προπονητή, γνωρίζω το στυλ παιχνιδιού του και μου είναι πολύ εύκολο να αφομοιώσω   και να βγάλω στο γήπεδο αυτό που μου ζητάει.  

4) Αγωνίζεστε σε λίγο καιρό στα προκριματικά της Ευρωλίγκα με πολύ ισχυρές ομάδες, πως βλέπεις την αναμέτρηση με την Γαλατασαράι;
  
Η ομάδα καταρχήν δεν είναι ακόμη έτοιμη, το ρόστερ μας είναι ελλιπές, καθώς λείπουν βασικά στελέχη της, αλλά πιστεύω πως μέχρι εκείνη την στιγμή θα είμαστε έτοιμοι να διεκδικήσουμε ότι μας αναλογεί. Ας μην ξεχνάμε πως η Γαλατά είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα που σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητη φέτος τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στην Ευρώπη.

5) Ένα μεγάλο όνομα του NBA , ο Κόρεϊ Μαγκέτι ήρθε στην Ελλάδα και προπονήθηκε μαζί σας, η περίπτωση του δυσκολεύει αλλά αν τελικά έρθει πόσο σημαντικό θα είναι να αγωνίζεσαι με έναν τόσο σπουδαίο αθλητή που παίζει μάλιστα και στην ίδια θέση με σένα;

Ο Κόρει Μαγκέτι είναι το μεγαλύτερο όνομα που έχει ακουστεί τα τελευταία χρόνια για τον ΠΑΟΚ. Ο πιθανός ερχομός του σίγουρα έδινε περισσότερες ελπίδες για την πρόκριση μας στην Ευρωλίγκα, το παρελθόν και το παρόν  αυτού του παίκτη είναι φυσιολογικό να το ζήλευε ο καθένας, έτσι δεν είναι;. Ο στόχος του κόουτς λογικά είναι να πλαισιώσει την ομάδα γύρω απ αυτόν για το διάστημα που θα έπαιζε στην ομάδα και να πάρει από το παιχνίδι του το 100%. Εμείς περιμένουμε για να δούμε ποια θα είναι η εξέλιξη των πραγμάτων και θα κάνουμε ότι μπορούμε να τον βοηθήσουμε για να μας βοηθήσει και αυτός με τον καλύτερο τρόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...